Aankomst in The big apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu Aankomst in The big apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu

Aankomst in The big apple

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

08 Juli 2018 | Verenigde Staten, New York

En dan zijn we der ! Gelukkig want vrijdag zag het er eerst anders uit......Toen we vrijdag wilden gaan inchecken kwam er plotseling te staan :” your flight has been cancelled. WTF..... onze vlucht naar London was dus gecanceld. Jeroen meteen Britisch Airways bellen en na heel veel gedoe konden we omgeboekt worden. We zouden dan wel heel wat later in New York aankomen. Ik hoef niet te vermelden dat ik in eerste instantie in alle staten was...Maar nu zijn we er !! De reis is echt super soepel verlopen, alleen bij het overstappen op Heathrow hadden we even een probleempje. Floor had een waterflesje in de rugzak van Jeroen gedaan en bij de securytie check werd Jeroens rugzak eruit gehaald. Dat was niet zo’n probleem maar vóór Jeroen was een heel gezin er ook uitgehaald, ze hadden vloeistoffen in thermoskannen waarvan ze zeiden dat het water was, maar ze weigerden het te drinken. Er ontstond een hele opstopping. Gelukkig werd Jeroen op een gegeven moment in een andere rij gezet. Om het compleet te maken, haalden ze Jeroen bij het boarden ook nog eens uit de rij om alles te checken. Verder was het een super vlucht. We zijn nu in ons hotel nadat we vanuit het vliegveld een taxi hebben gepakt. Jeroen en ik hebben alvast even wat rondgelopen en vast een metrokaart gekocht omdat we morgen weer vroeg op pad moeten, haha.We gaan nu pitten. Morgen meer

• 08 Juli 2018 - 07:34

Merie:

Fijn det geej good ziet aangekomme! En noow geneete!

• 08 Juli 2018 - 19:05

Joop En Koos Jongen:

Lieve Jongentjes ,

Dank voor het uitgebreide verslag,waarin we kunnen lezen ,dat niet alles soepel is verlopen.
    Maar wat telt is, dat jullie goed zijn aangekomen en nu aan de echte trip kunnen gaan beginnen.Daar wensen we jullie veel succes mee en we vinden het prachtig als we zo op de hoogte gehouden worden.
    Tot het volgend bericht en lieve groetjes:
    Joop en Koos.