Woensdag 25 juli Key Largo - Reisverslag uit Tavernier Key, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu Woensdag 25 juli Key Largo - Reisverslag uit Tavernier Key, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu

Woensdag 25 juli Key Largo

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

25 Juli 2018 | Verenigde Staten, Tavernier Key

Gisteren geen verslag omdat de wifi eruit lag. Eigenlijk wilden we gisteren gaan snorkelen, maar de kinderen vinden het hier op het resort zo leuk dat we de hele dag hier zijn gebleven. We hebben gekajakt, gezwommen, gepingpongd en de kinderen hebben een hele tijd gevist. De hengels en materiaal kun je gratis pakken , je hoeft alleen aas te kopen ( garnaaltjes, dus dat is niet echt vies) Ze vangen echt de ene vis na de andere. Na het vangen het haakje weer los maken en de vis zwemt weer vrolijk verder. Totdat het Niels niet lukt om het haakje te verwijderen en de vis dood gaat. Helemaal van slag is ie, oooh mam ik wil echt geen dokter worden of zo, want ik kan er al niet tegen als een vis doodgaat , laat staan een mens, zegt ie. Haha ons weke mannetje.Tijdens het kayakken spotten Jeroen en de kinderen nog een alligator, op het strandje ligt even later een grote degenkrab en savonds laat zien we bij de pier nog een aantal mannatees ( zeekoeien).Weer wildlife genoeg hier !!! Het is trouwens maar een heel klein resort hier, maar 12 huisjes, dus heerlijk rustig. Het ontbijt wordt smorgens buiten geserveerd en dan verschijnen er iedere keer wel 10 leguanen ( hele grote) die staan te bedelen voor eten of als je niet oplet, je broodje van je bordje pikken. Gisteravond zijn we heerlijk gaan eten in een beachcafe. Weer met een super mooie zonsondergang. Een klein minpuntje hier wel is dat er enorm veel muggen zitten, ik baadt me zowat in de Deet, maar zit helemaal onder de muggebulten ( ik ben trouwens de einige van het gezin, de rest heeft er niet zoveel last van.....)
Vandaag , woensdag zouden we gaan snorkelen, we hadden een snorkeltocht geboekt van 4,5 uur naar het koraalrif. Daar aangekomen bleek de boot kapot. Enorm balen natuurlijk. ( zacht uitgedrukt, ik heb een pesthumeur.....)We hebben nu omgeboekt voor morgenvroeg 9.00 uur. Dat wordt wel vroeg opstaan maar ja. Van daaruit vertrekken we dan naar onze laatste bestemming : Miami. Hopelijk kan ik morgen wat mooie fotoos doorsturen van het koraalrif.

Voor nu lukt fotoos uploaden weer es niet, en dat is heel jammer...

Update...fotoos plaatsen is alsnog gelukt!!

• 27 Juli 2018 - 18:03

Joop En Koos:

Key Largo is dus zowat een paradijsje voor jullie,te lezen en te zien.
    En wat heeft Niels even pech: hij krijgt de haak niet uit de vis.Hij houdt niet van dierenleed.
    Later gaat hij bij de dierenpartij van Marian Thieme.
    Bedankt trouwens voor de mooie foto's .
    En wat jammer nou: je schrijft dat jullie morgen al weer voor jullie laatste avontuur van de prachtige reis naar Miami Beach gaan. Geniet daar maar met volle teugen van met zijn viertjes .
    Hier is het nog steeds warm ,zo ongeveer 35 graden ,dus daar hoeven jullie niet direct naar te verlangen. Maar we weten het zeker :HOME SWEET HOME !
    We zijn op het ogenblik in Rotterdam en blijven daar tot woensdag/ donderdag.
    Maar we zijn als "moderne " ouders wel mobiel bereikbaar.
    joop en Koos.