Vrijdag 20 juli, Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 juli, Fort Myers Beach - Reisverslag uit Fort Myers Beach, Verenigde Staten van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 juli, Fort Myers Beach

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

21 Juli 2018 | Verenigde Staten, Fort Myers Beach

Vanmorgen lekker uitgeslapen en rond 11.00 uur vertrokken naar onze volgende bestemming : Fort Myers Beach. Dit is zo’n 300 km , ongeveer 4 uurtjes rijden. We zitten echt net in de auto, als er weer een enorm onweer losbarst. Maakt niets uit, waar we naartoe gaan zijn de voorspellingen goed. Halverwege stoppen we even bij een Waffle house om te lunchen. Echt zo’n wegrestaurant uit de film, waar ze iedere 5 minuten komen vragen of alles oke is en of we nog drinken bijgeschud moeten krijgen. Rond half 4 zijn we in ons hotel/ motel. Het ligt meteen aan het strand maar is wel een stuk kleiner, dus dat is weer even aanpassen. Het strand is echt mooi, parelwit zand. De zee ( golf van Mexico) is helaas wat wild. Tot een uur of 7 zitten we heerlijk op het strand. Dan even wat eten halen en nu zit ik samen met Floor onder een palmboomje op een verder pikkedonker strand te typen. De wifi is erg slecht dus fotoos uploaden gaat waarschijnlijk niet lukken.