Nog maar 2 nachtjes - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu Nog maar 2 nachtjes - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 nachtjes

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

05 Juli 2018 | Nederland, Venlo

Vandaag mijn laatste werkdag en dan is het bijna zover. Nog maar 2 nachtjes slapen. Alle voorbereidingen zijn klaar. Laat de reis maar beginnen. Ik zal gaan proberen een dagelijks verslag te doen, maar weet niet of dat lukt met de wifi overal. Zaterdag vliegen we vanaf Schiphol naar New York met een tussenstop in Londen. We zullen dan rond 19.30 uur ( plaatselijke tijd, hier in Nederland is het dan zondag 01.30 uur. 6 uur tijdsverschil ) aankomen. Mijn eerste verslag volgt dan hopelijk zondag vanuit New York.
In totaal zullen we zo'n 3200 km rijden in 3 weken. Het stuk van New York naar Washington doen we met de trein (350 km)

• 05 Juli 2018 - 15:59

Elly:

Ik wins och eine fantastische reis toe. Geneet d'r van!!

• 05 Juli 2018 - 21:25

Leonie:

Hele fijne en unieke reis! Ooit van Orlando via de everglades naar Miami geweest maar zou de reis graag nog eens doen. Ik zal jullie met plezier volgen ( vanuit Bali). Liefs