Stoupa - Reisverslag uit Stoúpa, Griekenland van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu Stoupa - Reisverslag uit Stoúpa, Griekenland van Susanne Jongen - WaarBenJij.nu

Stoupa

Door: Susanne

Blijf op de hoogte en volg Susanne

24 Augustus 2016 | Griekenland, Stoúpa

Maandag zijn we vanuit Olympia vertrokken naar Stoupa. Een rit van 160 km. In Stoupa hebben we een villa met prive zwembad en gaan we vooral voor zon, zee en strand. Vandaag hebben we de grotten van Dirou/Diros bezocht . Het is maar 43 km, maar doordat het hier heel erg bergachtig is , is het toch nog zo'n uur rijden. Wel over een super mooie weg. We rijden door prachtige dorpjes, waar nog geen massa toerisme is. Stoupa zelf is heel rustig met een leuke boulevard, en een paar winkeltjes. Kalogria strand , net naast Stoupa is ook heel leuk, leuke strandtentjes, eentje zelfs met airco op het terras (buiten ...!!! airco dus...!!!). Morgen weer een dagje strand en dan gaan we vrijdag verder naar Nafplion. De WIFI is hier trouwens allerbelabberst, dus ik moet even kijken of het lukt om foto's mee te versturen

• 24 Augustus 2016 - 23:18

Mam Oma:

wat een leuke foto op het water,
    geniet maar lekker van zon zee en strand.
    maar hier kunnen we ook genieten,
    het wordt hier vrijdag 35 gr.loei heet,te heet

geniet nog maar lekker verder,

liefs van oma en opa diddens

• 29 Augustus 2016 - 10:28

Nancy De Bock:

Heej Su, dat is de villa waar wij toen bij mijn collega zijn geweest. Ligt vrij hoog toch op een berg. Heb je het restaurant gezien waar ik het over had? vlakbij de villa?

Moooiiiiii, luxe hoor zo"n eigen swimmingpool.

Gewoen umdet ut kin!!

Grt Nance